Vandaag is de dag..... - Reisverslag uit Callantsoog, Nederland van Laura Burk - WaarBenJij.nu Vandaag is de dag..... - Reisverslag uit Callantsoog, Nederland van Laura Burk - WaarBenJij.nu

Vandaag is de dag.....

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 Augustus 2014 | Nederland, Callantsoog

Het is zover, vanavond om 19.00 vlieg ik samen met mijn moeder naar Stockholm, om daar een paar dagen te genieten van de mooie stad. Zaterdag ochtend vliegen we dan door naar Umea om de sleutels van mijn kamer op te halen en om mezelf te gaan installeren voor het komende half jaar....
Mama vertrekt dan dinsdag 26 augustus weer naar Nederland.

De tas is gepakt, voor nu 3 kilo overgewicht, nou die 20 euro neem ik daar wel voor lief.. mijn handbagage op 7 kilo mag net, dus volgens mij moet ik door de douane heen mogen, zal nog wel wat worden om alle elektrische apparatuur eruit te halen.... Laptop, tablet, telefoon..... hahaha dat wordt nog wat.

Gelukkig is het hier in Nederland nu ook niet zo heel warm en kan ik dus wat zwaardere schoenen en een dik vest aan, scheelt ook weer in de kilo's! Ik weet nu eigenlijk niet waar ik nu het meest zenuwachtig voor ben, het vliegen of het half jaar van huis. Zal wel een combinatie van beide zijn. Laat het nu maar gewoon beginnen dan ben ik van al die spanningen af en heb ik het ergste Schiphol momentje gehad. Tjardo komt gelukkig wel naar Schiphol om me uit te zwaaien, maar dat zal wel een groot tranendal worden, we zullen het allemaal wel weer zien.

Tot zover was dit mijn laatste blog vanuit Nederland. De volgende keer schrijf ik vanuit Zweden.

Veel liefs!

  • 20 Augustus 2014 - 18:01

    Meike:

    Succes meissie! Even doorbijten en over twee weken weet je niet eens meer waar Nederland ligt xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Halfjaar studeren in Zweden.

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 7383

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 16 Januari 2015

Halfjaar studeren in Zweden

Landen bezocht: