Terug in Nederland - Reisverslag uit Callantsoog, Nederland van Laura Burk - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Callantsoog, Nederland van Laura Burk - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Laura

30 December 2014 | Nederland, Callantsoog

Hallo Allemaal,

Nu alweer ruim een week geleden dat ik met het vliegtuig aankwam op Schiphol. Dat was dus al een avontuur op zich.. Mijn hemel.
Van Umeå naar Stockholm ging allemaal prima iets, vertraging, maar dat gaf niets, dan hoefde ik niet lang te wachten op Stockholm voor de volgende vlucht. rond 17.50 begonnen we aan de landing in Nederland, ze gaven al aan dat het wel wat turbulentie zou kunnen geven vanwege de sterke wind, nou dat hebben we geweten. In de lucht ging het vliegtuig als een wipje van links naar rechts en toen we eenmaal geland waren, kregen we nog een sterke rukwind tegen de linkerkant waardoor het vliegtuig twee meter op de landingsbaan verschoof. Een dame gaf een gil van schrik en het hele vliegtuig zat rechtop in zijn stoel, maar goed we hebben het overleefd en we waren weer aan land. Het duurde wel een tijdje voordat ik mijn tas had, maar toen kon ik eindelijk naar Mama en Tjardo toe. heel fijn om hen weer te kunnen knuffelen. Daarna was het tijd voor de zoektocht naar een kroket, nou wij zijn niet zo goed in zoeken dus die zoektocht is mislukt en we hadden besloten om gewoon lekker naar huis te gaan en onderweg iets te eten. Tijdens het eten merkte ik wel dat ik continue Tack. wilde zeggen in plaats van Dankjewel haha. Heel stom is dat.
Nu heb ik afgelopen week hele leuke en gezellige kerstdagen gehad en het was heerlijk om iedereen weer te zien, maar het is ook heel erg snel weer, gewoon, normaal om thuis te zijn.
Nu morgen fijn oud en nieuw met Tjardo en Mama vieren en dan nog een weekje voor ik weer terug ga naar Zweden. Ik zal dan nog 10 dagen in Zweden verblijven om alle laatste dingen te regelen en mijn laatste verslag in te leveren.

Voor nu wens ik jullie allemaal een geweldig uiteinde en een spetterend begin van 2015 en ik laat weer wat van mij horen als ik die laatste periode in Zweden zit!!

Veel liefs,
Laura

  • 30 December 2014 - 18:53

    Margreet:

    Wij zijn in iedergeval heel blij dat je er weer bent! Op naar 2015!

  • 30 December 2014 - 19:06

    Lia:

    Ik hoop voor jullie in 2015 een huisje een boompje en misschien een beestje! Liefs Sjaak en Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Halfjaar studeren in Zweden.

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 7399

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 16 Januari 2015

Halfjaar studeren in Zweden

Landen bezocht: